Selamat Datang Ke Laman Blog Askar Setia

Pembaca Tegar

Saturday 23 June 2012

SIDANG MEDIA UNTUK BEKAS ISTERI DAN MANGSA ALI TINJU AKAN DIADAKAN TIDAK LAMA LAGI


HERO kedai mamak

Semalam (22 Jun 2012) , Prebet Ali Tinju telah melakukan press conference di restoren mamak di Tasik Permaisuri Cheras yang nyata telah menganggu ramai pelanggan yang ingin menjamu juadah selepas solat Jumaat. Mana tidaknya, saya dimaklumkan hampir segenap inci ruangan belakang restoran mamak tersebut menjadi tempat 'bertinju' si Prebet Ali Tinju dengan microfon dan wartawan dan konco-konconya yang jelas mengharapkan satu tumbukan Knock Out dari Prebet Ali Tinju.


"nama saya Ali Baharom Da Great... yeahh yeahhhhh"

Ahhh... bukan itu yang saya mahu jelaskan kepada pembaca. Kerumitan suasana yang berlaku biarlah Prebet Ali Tinju selesaikan dengan taukey restoren mamak tersebut. Memang itulah kelas Prebet Ali Tinju.. Jadi HERO KUTUK ORANG di restoran mamak...arghh.. Kelakuan golongan kelas ketiga!

Sekali saya tiup wisel, 10,000 bekas tentera akan serang MINDEF.. 
-Prebet Ali Tinju


Kah kah kah..Fuhh....seram bulu tengkuk aku ni.. Sambil mendapat laungan semangat daripada kira-kira 20 lebih orang ahli PVTM satu Malaysia yang hadir (tidak seperti ribuan ahli seperti didakwa), laporan blog banyak memperkatakan bahawa Prebet Ali Tinju MENUNTUT HAK termasuk –tuntutan-tuntutan dalam memorandum untuk Menteri Pertahanan. 


Tetapi, sebelum sebarang hak dituntut,apa kata saya cadangkan untuk kepada bekas-bekas isteri Prebet Ali Tinju dan perempuan-perempuan yang telah dia nodai untuk tampil sama-sama MENUNTUT HAK mereka kerana selama ini telah diperalat seperti mesin pemuas nafsu dan menjadi mesin ATM untuk Prebet Ali Tinju? 

Mikrofon ini sedia diTINJU oleh bekas isteri dan wanita-wanita
 mangsa Prebet Ali Tinju

Apa kata anda? Kepada balu-balu Ali Tinju, tuntutlah hak NAFKAH anda. Kepada balu-balu dan perempuan yang saya maksudkan, sanggupkah anda melihat kerakusan dan ketamakkan Prebet Ali Tinju untuk menambah senarai nama-nama perempuan yang bakal ‘dikerjakan’? Sanggupkan anda melihat maruah wanita diperkudakan sebegitu rupa untuk sekali lagi dan lagi dan lagi? Bukan itu sahaja, mana-mana mangsa penipuan Prebet Ali Tinju boleh turut sama dalam sidang media ini. Maklumlah, ada kes penipuan berlaku semasa dia menyamar sebagai Dato'.

YA! Tuntutlah HAK anda! Jika di depan microfon, Prebet Ali Tinju berlagak seperti SUPERHERO untuk menuntut hak (tender dan projek dari kementerian untuk poket sendiri), inilah masanya untuk balu-balu dan mangsa nafsu seks Prebet Ali Tinju untuk bertinju dengan mikrofon tampil beri keterangan. Kita anjurkan press conference untuk beritahu kepada seluruh bekas tentera bahawa perjuangan bersama Prebet Ali Tinju adalah perjuangan yang SIA-SIA. Bekas tentera perlu sedar dan patut merasa bimbang sekiranya Prebet Ali Tinju mendekati isteri-isteri anda... BAHAYA


p/s: saya difahamkan bahawa Presiden Prebet Ali Tinju ada menyebut: 

1. Dana bantuan Rayuan Hari Pahlawan Malaysia patut diserahkan kepada presiden persatuan bekas tentera.

2. MINDEF digesa untuk beri projek kepada bekas tentera.

3. Rekod kesalahan disiplin bekas tentera yang dibuang perkhidmatan perlu dipadamkan. 

Soalan saya kepada Prebet Ali Tinju... ada udang disebalik batu kah?


Adakah anda tidak sedar tindakan anda hanya memalukan bekas tentera? 


Tidakkah anda sedar tndakan anda telah memecah belahkan bekas tentera? 


Tidakkah anda sedar bahawa anda  telah dipergunakan untuk menjadi ejen agar bekas tentera berpaling tadah dan memusuhi kerajaan?


Tidakkah anda sedar bahawa bekas-bekas isteri dan wanita mangsa nafsu anda hanya menunggu masa untuk mendedahkan segala-galanya?




19 comments:

  1. Tengok Wayang Prebet Lapuk lagi Best...lawak.. Oleh ex Seal Malaysia.

    ReplyDelete
  2. Assalam Tuan,
    Artikel ini telah saya panjangkan di blog saya.Harap tuan tak keberatan.

    ReplyDelete
  3. kesalahan lalu dipadam? ingan saman ke? bayar bru boleh padam? cerdik ke x dia ni?

    ReplyDelete
  4. Apa jadi kalau betul dia tiup wisel....beribu bekas tentera dtg demo depan MINDEF....silap2 depa buat demo depan Istana Negara.

    ReplyDelete
  5. Aku dah cakap, yang batua dia sebenarnya si Md Ghani tu, dia yang dok jolok Ali Tinju. Korang patutnya kenal sapa Md Ghani ni sebelum kirang tembak orang lain.

    ReplyDelete
  6. Aku kenal Md Ghani. Dia bukn jantan yg bodoh utk jolok jantan miang mcm si Ali ni. Hang Anonymous 22:20 yg x reti apa2. Ntah2 hang ni dlm golongan bekas askar yg kena brenti psl kes displin. ADUKAJEBAT

    ReplyDelete
  7. perjuangan yang tak pernah ikhlas...mereka pun nak merasa dapat habuan, kerana mereka rasa orang-orang atas pun melalui jalan yang sama. Selamatkan negara, bangsa dan agama kita dari kelumpuk manusia yang tidak ada jihad fisabilillah ini.

    ReplyDelete
  8. suruh ali tinju tunjuk apa sms isteri menteri pertahanan tu, betul ke isteri menteri pertahanan mengugutnya..jangan suka buat fitnah, walaupun memang si ali bangang ni tak takut dosa dan azab Allah

    ReplyDelete
  9. memang mat ghani yg bayar ali tinju suruh balon menteri pertahanan, mat ghani memang tak berani nak kedepan, dia suruh ali tinju sebab mat ghani tahu ali tinju ni mmg gila, ingat tak dulu pernah ada report polis oleh si ali gila ni, siap tunjuk gambar dlm hp, gambar punai siap ntah..pernah juga ali tinju ni sound mat ghani jgn kacau bini dia, itu dulu masa gaduh, skrg mat ghani dan ali dah cium mulut, bayar pada ali tinju bulan RM3k untuk balon menteri pertahanan, piraaaaaaaaaaaaaaaaaah, sejauh mana hang kenal mat ghani yg tak mau turun2 atau bagi jawatan pada org lain tu..hang p tanyalah siapa yg tahan dgn mat ghani tu, sepatutnya dah lama bagi ke orang lain je yang pegang PBTM tu, dasar gila kuasa, apa yg hang dapat dok pertahan mat ghani..jangan nak bodek kuat sangat, ke mat ghani yg menulis jadi anonymous ni..

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Kutu parhak Ali berlagak macam biawak! Cakap berdegar2 tapi perangai syaitan.

    ReplyDelete
  12. Tengok dia bercakap dengan media, jelas memperlihatkan Ali budak bodoh, tak belajar, orang kata dia ALOK action lebih otak kurang....

    ReplyDelete
  13. tonggeng punggong wow, senaman punggong ma.

    ReplyDelete
  14. Errmmm.. Cakap kat ali, klau dia tak mo stop cari pasal dgn dato zahid.. Aku pecahkan hal seluar dalam dia.. Jangan ingat kebal sangat.. Segala bukti aku ada..

    ReplyDelete
  15. Ali Tinju???????
    Khiak...... Tuih.........
    Kaki putar alam.....

    ReplyDelete
  16. spesis Anwar/Assmin gak..

    ReplyDelete
  17. sorang Prebet buat kecoh.... kelam kabut satu Malaysia! Awat kalut sangat?

    ReplyDelete
  18. ha...ha...melawak sakan lak Uncle Ali ni, tiup wisel,10.000 datang serang MINDEF. yang dtg tu bukan ex-serviceman..tp badut sarkis@terroris..ko ingat kami batu ke? nak rasa penampor kdo ko?

    ReplyDelete