Selamat Datang Ke Laman Blog Askar Setia

Pembaca Tegar

Friday 22 June 2012

APA RANCANGAN EJEN ASING UNTUK PRU AKAN DATANG?


Pendedahan tiga nama diplomat Singapura terlibat dalam Bersih yang bersalahan dengan konvensyen PBB sini tidak menghairankan kerana Singgapura memang dah melibatkan diri dalam pilihanraya kita. Ketiga-tiga mereka itu ialah:

1. Regina LOW Kay Yin (regina_low@mfa.gov.sg), First Secretary (Political) yang turut memakai baju kuning BERSIH 3.0.

2. Philomena AW Li Fen (philomena_aw@mfa.gov.sg), First Secretary (Political).

3. Ariel Eunice TAN Hwi Tiang (ariel_tan@mfa.gov.sg), Deputy High Commissioner and Counsellor. 

Semasa PRK Tenang,ahli PAP turut terlibat secara langsung dalam membantu DAP berkempen,Malah blog ini pernah mendedahkan Walter Chia Pesuruhjaya Tinggi Kedutaan Singapura menyalurkan wang tunai kepada pakatan semasa pilihanraya: klik SINI 

Pertemuan yb saifuddin dan walter chia first seceretary high commision of the republic of singapore. Pertemuan di adakan di kelab cinta sayang sungai pertani kedah pertemuan hampir 2 jam bermula jam 9am -11am 

Read more: http://www.pisau.net/2009/04/cia-salur-37-juta-kepada-pkr-untuk-prk.html#ixzz1yTukdSxP

Di Singapura,PAP begitu giat melakukan persiapan untuk PRU13 di Malaysia,mereka dilatih dan dipersiapkan untuk membantu Pakatan terutamanya DAP untuk menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional. Sumber Blog Mymassa  

Kali ini MyMassa tunjukkan bukti memang berlaku program yang diberi nama PACA Training di 223A/B River Valley Road, Singapore. Baca seterusnya di Pisau ---->  SINI. 






GAP juga berturut mendedahkan akhbar Straits Singapore tulisan ajen Singapura Caroline Hong mengkritik BN seolah-olah bukan lagi melapor tetapi berkempen menentang BN. Baca Gap SINI.


Artikel lain di SINI

2 comments:

  1. Memang ada rakyat yang perasan tentang perkara pemimpin Singapura dan rakyatnya yang selalu memburukan Malaysia. Kini terserah kepada Kerajaan Malaysia sejauhmana ianya sentiasa mengalah kepada Singapura demi menjaga sejehteraan ASEAN. Banyak yang merugikan kita kiranya perkara ini berlanjutan.

    ReplyDelete
  2. Aku dah perasan ramai dikalangan org Melayu yg berasal dari Singapork, mereka yg ada berpertalian saudara dgn org Singapork, adalah dikalangan mereka yg benci Kerajaan BN dan menabur fitnah terhadap BN!!!
    Jika anda peduli, cuba2 anda buat sedikit homework atas isu ini.....
    Memang Singapork SIAL!!!!

    ReplyDelete