Selamat Datang Ke Laman Blog Askar Setia

Pembaca Tegar

Thursday, 21 June 2012

PREBET ALI TINJU.... BERUNDUR ATAU .....



Naik Darah! Mana tidaknya.. Mula-mula Prebet Ali Tinju dok caci maki orang di Facebook dan di segala medium internet yang ada, hina menteri, semua orang buat salah dan dok hasut bekas tentera untuk buat demonstrasi depan MINDEF pada 29 Jun,  tetapi, dia buat penafian yang dia pernah mengajak bekas tentera untuk melakukan demontrasi di MINDEF. Sebahagian bukti telah didedahkan. Sebelum ini, dia menipu bekas tentera untuk meraih sokongan, dia seleweng dana PVTM, dia masih mempunyai kes tertangguh di SPRM,  dia fitnah janda talak tiganya dengan kenyataan yang bukan-bukan..


Telah banyak pendedahan mengenai siapakan Prebet Ali Tinju.. Sebagai contoh DI SINI, DI SINIDI SINI, DI SINI dan DI SINI.

Tetapi, mengapa dia tidak pernah menginsafi dosa-dosa yang dilakukan dengan perempuan-perempuan yang di angkut kehulu-kehilir dahulu? Selepas buat penafian mengenai demonstrasi, hari ni, dia buat pengumuman akan menganjurkan sidang media di kedai mamak malahan menjemput segala bala wartawan. Mahu cari publisiti murahan lagi ka? Apa punya putar belit la si Dato’ PALSU Ali Tinju ni???


Prebet Ali tidak akan berputus asa selagi cita--cita
SENATOR nya tidak kesampaian

Anehnya, mengapa kamu tidak pernah insaf dengan segala salah laku dan dosa yang pernah kamu lakukan sebelum ini? Duit PVTM kamu sapu dan sekarang kamu masih menganggap diri kamu layak untuk jadi pemimpin PVTM? Ingat sikit, ahli PVTM yang sikit tu, tidak pernah melantik kamu menjadi Presiden dan seperti HERO KAMPUNG lantik diri sendiri jadi Presiden. Keluarga sendiri musnah kerana kerakusan nafsu, dan kamu masih melabelkan diri sebagai seorang pemimpin kredibel?


Prebet Ali Tinju memang tak makan saman. Masihkah kamu ingat amoi bernama Elaine yang kamu leretkan di Karaoke News KTV Ampang Park? Bagaimana pula dengan awek yang kamu leretkan di Signature K-Box pada 18 Jun lalu? Awek askar nama Yun yang telah mengaku membuat hubungan seks dengan kamu dirumah? Perempuan yang kamu dah rosakkan bernama Hayati Ati? Ada lagi nama yang tak perlu saya sebutkan disini. Tapi takpa.. Saya dengan berbesar hati nak tolong kamu ingat muka-muka perempuan dibawah ni.





Apa macam Prebet Ali Tinju? Soal diri kamu, adakah kamu insan paling layak untuk berkata-kata mengenai hak bekas tentera seluruh Malaysia sedangkan hak isteri dan keluarga kamu nafikan? Kamu sanggup melafazkan talak TIGA semasa kamu ditangkap oleh bekas isteri kamu Rosminawati ketika sedang kemesraan dengan Hayati Ati?


Bekas isteri Prebet Ali Tinju, Rosminawati Sulaiman

Gambar dari petikan video dibawah ini yang dirakamkan pada 15 Februari 2012 menyatakan bahawa kamu baru berkahwin dan  kamu telah menceraikan Rosminawati dengan TALAK 3 pada 20 April 2012 setelah ditangkap berfoya-foya dengan perempuan lain? Suami dan ketua keluarga jenis apakah kamu ini Prebet Ali Tinju?





Sedarlah, ada beratus malahan ribuan lagi bekas tentera yang benar-benar IKHLAS dan BERSIH memperjuangkan kebajikan hal ehwal veteran berbanding kamu. Tak usah kamu hendak bermuka-muka semasa menyelinap di persatuan-persatuan bekas tentera yang lain semata-mata mahu mendapatkan sokongan dan simpati bekas tentera. Samada kamu hentikan segala usaha jahat untuk memporak-perandakan bekas tentera untuk kepentingan peribadi dan atau segala kejahatan kamu akan didedahkan satu persatu.. Ingat ayat ini..

SATU PERSATU AKAN DIBUKA....

p/s: pada pembaca, pastekan URL artikel ini ke FB Ali Tinju.. Lihat apa pula telatah dan sandiwaranya kali ini. Hentikan Sidang Media berkenaan dan berundur atau..... satu-persatu pekung akan dibuka..

10 comments:

  1. dia mmg x sedar diri..ermm.ape la nak jadi..hurmmm...

    ReplyDelete
  2. buku 50 dalil jadikan iktibar..hmm ..dari kacamata org veteran..hihi..

    ReplyDelete
  3. Incik kalau lah jantan suka menganiaya kaum sejenis incik hak tuiiii... ajelahhh usalah ada pompuan lain kutip dia jadi laki.

    ReplyDelete
  4. Spesis Anwar Al-Juburi dia ni..

    ReplyDelete
  5. Ajer yg gampang prebet ni...jahat ruper nyer...sikit sikit nak kumpul org...sikit sikit nak berdemontrasi..Oiiii gampang kamu pergi join PKR ler..

    ReplyDelete
  6. Aku ras dia ni barua Anuar AlJburi laaaa

    ReplyDelete
  7. Prebet Ali Setan buat senaman punggong dan rakan-rakan yang dah obselete di hadapan rumah Datuk S Ambiga sebenarnya bertujuan supan Datuk S Ambiga buat pemilihan bontot siapa yang paling sesuai untuk disyorkan kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim. Selepas show tu Datuk S Ambiga beri 100 Plus dalam bahasa Inggeris yang Prebet Ali Setan tak tahu nak jawab kerana tak faham bahasa Inggeris. Prebet Ali Setan mengamalkan LGBT, manakan tidaknya. Bini dia tutuh, kawan rapat tutuh ikut belakang, kawan bini pun tutuh dan bermacam-macam lagi dengan duit sumabangan yang orang bagi kepada PVTM secara tunai yang tak dimasukkan kedalam akaun PVTM. Pendapatan PVTM melalui cek lebih kurang RM180,000.00 manakala perbelanjaan pulak mencecah RM465,000.00 lebih. Macam mane tu, Ini bermakna duit tunai mencurah-curah tanpa diaudit oleh pihak yang berkenaan. Ini salkah guna duit PVTM, tolonglah SPRM selidik, lagi pun kes Prebet Ali seta dgn SPRM masih ada yang tertunggahk. SPRM pun lembab buat kerja, atau SPRM nak pelincir baru buat kerja.

    ReplyDelete
  8. Kamu tutuh Elaine kawan baik isteri kamu dengan bayaran RM2K, kamu tutuk Sjn Yun (bini orang) dari PUTD. Kamu digelar Prebet Ali Setan Binatang, tak layak jadi pemimpin untuk disegani dan dihormati. Oooops lupa, prebet yang tak tahu tatasusila kehidupan. Kamu habiskan duit PVTM yang dibagi tunai tak direkodkan untuk berfoya-foya manakala anak kamu yang 5 orang tak diberi nafkah sejak kamu ceraikan bini kamu, nak bantu balu, janda dan ibu tunggal yang meminta bantuan dengan ganjaran seks. Jijiknya kamu Ali Setan Binatang.

    ReplyDelete
  9. M'sia ni baru naik air bunga2 pasang je,..kalau tak di jaga betul2 pasang besar ,n banjir jadi macm sunami, org macm Ali akan ada beribu2.."things that concern big ,don't become victim of things that concern small"..

    ReplyDelete
  10. Ni dulu budak ni masa dalam RAMD keje cuci tandas OC, kilat kasut OC, batman OC, keje fitiq akan ration..... selekeh nakmampus. Nak pakai L/Koperal pun tak layak...asyik menuang kat belakang stor ration. Ada hati nak jadi "pemimpin". Servis pun 7 tahun tu sebab ada kes kena berhenti. Tak payah nak mengaku bekas askarlah.....jasa tak kemana. Fitiq, fitiq bolehlah cuci tandas, longkang dan surau kem je. Yang lebih tu menuang 24 jam. Bab bodek memang pandai, kerja macam haramjadah....Aku pesara 27 dalam ATM (bukan 7 Tahun je macam hang)

    ReplyDelete