Selamat Datang Ke Laman Blog Askar Setia

Pembaca Tegar

Friday, 19 April 2013

BEKAS RSM KOMANDO KENCING ANGGOTA LAGI DI SUNGAI UDANG

Asri Buang yang telah 'DIBUANG' dari
geng-geng Komando

ASRI BUANG? hahaha.. Siapa tak kenal dengan bekas RSM komando yang sehingga kini tidak dibenarkan memasuki kem kerana mempunyai banyak kes penipuan melibatkan anggota tentera di kem Sungai Udang. Kes tipu jual INSURANS!



Asri Buang sedang jual temberang..
Entah apa yang ditipunya tu!

Asri Buang ni amatlah licik dan saya pun tak faham macam mana PKR boleh angkat si tua kutuk ni sebagai Presiden Pertubuhan Prihatin Bekas Anggota Keselamatan Malaysia (PAHLAWAN) yang tidak berdaftar ni. Tetapi, senario wujudnya pertubuhan-pertubuhan haram pembangkang seperti KERABAT, KOBAT dan yang terkini PAHLAWAN tidak menghairankan kerana, parasit-parasit kepala pertubuhan tersebut semuanya boleh dikatakan telah dicalonkan untuk bertanding di PRU 13. 

Kan jelas! Dari dulu Askar Setia dah cakap. Mereka ni dari serendah-rendah pangkat hinggalah bekas-bekas Jeneral Tua Kutuk Nak Mati semua dok jilat telor pemimpin pembangkang dengan harapan dijadikan calon PRU13!.. Tapi masih ada yang mengatakan mereka ni IKHLASSS...kahkahkah

Adakah pakcik ni ejen Asri Buang di Sungai Udang?

Adakah pakcik ni ejen Asri Buang di Sungai Udang?

Berbalik kepada cerita Asri Buang yang dah DIBUANG dari kelompok geng-geng KOMANDO kerana kes penipuannya, menurut sumber Askar Setia, si Asri ni memang 'dikehendaki' oleh anggota GGK Kem Sg Udang kerana penipuan yang dilakukan mencecah PULUHAN RIBU RINGGIT. Jika Asri Buang mempunyai hajat bertanding di Sungai Udang, Melaka, saya rasa memang selayaknya dikerumun oleh geng-geng komando sebab nak tuntut duit mereka balik! 

Ataupun, Asri Buang memang sengaja hulur tengkuk masuk kawasan komando!


Asri Buang dok jual temberang apa agaknya tu?
Takkan jual insurans lagi kot!

Asri Buang bagaimanapun berjaya 'memujuk' dan menggunakan skill penipuannya untuk menarik minat anggota tentera ikut serta dalam kempen penipuan pembangkang di Melaka. Barangkali, mungkin anggota tentera tersebut tidak tahu siapakah sebenarnya Asri Buang dan mengapa beliau berada didalam WANTED LIST geng-geng Komando Sg Udang. Jika anda nak tahu, sila rujuk anggota veteran/senior komando kem Sg Udang. Sudah pasti cerita yang sama anda perolehi iaitu KES PENIPUAN!

Imaginasi penulis yang membayangkan Asri Buang
dok bersuka ria kenceng duit tentera

Memandangkan beliau kini kelihatan mundar-mandir di Sungai Udang Melaka untuk melakukan penipuan politik pula, saya syorkan agar geng-geng KOMANDO memberi sedikit tunjuk ajar padanya dan tolong ingatkan beliau semula dengan bayaran balik wang yang ditipunya dahulu. Dah senang dah sebab Asri Buang tu berada dalam kawasan tanggungjawab kalian!




Kepada anggota tentera yang sibuk nak berkempen (tak kiralah mana-mana parti politik pun), janganlah berkempen dengan menggunakan pakaian seragam tentera. Zahirkan sahaja sokongan anda kepada mana-mana parti semasa mengundi nanti sahaja. 

Hati-Hati...anda sedang diperhatikan




18 comments:

  1. perlu dihebahkan secara besar besaran terutama di kalangan tentera.

    ReplyDelete
  2. Geng,
    Ingat apa yang PR cakap pasal Lahad Datu,fikir fikir lah sendiri untuk mengyokong spesis saperti ini.....

    ReplyDelete
  3. oh blog macai be end.... sori yer macai... tersalah masuk blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macai tu sesuai digunakan dekat hamba abdi PR je khusus yang suka jilat telur Anwar.

      MACAI - Mempercayai Apasaja Cakap Anwar Ibrahim.

      Delete
  4. MACAI - Mempercayai Apasaja Cakap Anwar Ibrahim. Terbaik.......

    ReplyDelete
  5. anon 10.58,
    Walau termasuk blog BN,Admin masih publish,kalau masuk blog kau orang bagi komen yg tak sokongmmampuih tak keluar.Dalam blog kau orang cerita benda yang menyedapkan kan hati masing masing atau SS,tanpa mengira keadaan sebenar.Bak kata orang biar buta mata jangan buta hati.

    ReplyDelete
  6. Blog macai Umngok. Fitnah x abis2. Klu askar sokong PR mule la dimaki difitnah. Woi kau ingat kerajaan tu Allah ke nk kna patuh taat setia? Bodoh bangang x abis2. Pi mampus la.

    ReplyDelete
  7. Trademark Lalat Hijau dan Keldaian,maki orang dan ayat fitnah dah menjadi darah daging tetapi yang bangang tu mereka sendiri.Pada ALLAH kita bertakwa dan pada kerajaan kita mesti patuh pada undangx yang digariskan di dalam Rukun Negara.Bagi Anggota Tentera mereka mempunyai Ikrar Kesetiaan.Salam.

    ReplyDelete
  8. KEPADA SAUDARA ASRI BUANG SEMUA ORANG BEKAS KOMANDO KENAL ANDA.PADA WAKTU TUA INI BANYAK KE MASJID BUKAN KE POLITIK.ENTAH BESOK ATAU LUSA MASA KITA NAK SAMPAI.INGAT INGAT NAK BALIK.

    ReplyDelete
  9. Pr mmg suka kutip sampah.. Dari kaki penipu sehinggalah ke kaki pil kuda.. Kah3

    ReplyDelete
  10. Kalo nk mati masa muda pun blh mati...jgn asyik duk ingatkan yg tua g wat amal ,tapi korang yg kononnye muda tu cermin2 la diri, dah cukup ke amal, slalu ke g masjid.
    .renung2kan

    ReplyDelete
  11. golongan2 ni la yg bnyk buat taik pd nme baek atm...

    gempur wira!!!

    ReplyDelete
  12. asri buang ada timbalan ketua cabang PKR selayang selangor...berasal dari jasin melaka..bekas rsm komando...bila PRU 13 sibuk nk bertanding di sg udang....nk membela nasib bekas tentera konon nye....kepada bekas tentera tak kira komando ke xkomando ke....asalkan yang pernAH memegang BAT C 10.....jgn jadi kuda kayu...jgn bagi satu undi pun pada beliau...tidak ada apa jasa pun yg beliau laku kan di kawasan selayang....ni kan pula di sg udang....kpd semua bekas tentera mau pun yg sedang berhidmat sy harap jgn menyokong calun tungangan PKR ini ..percaya la beliau tidak akan membawa apa2 kebaikan kpd bekas tentera mau pn angguta yg sedang berhidmat ....bagi lah sokongan seratus peratus kpd datuk wira idris harun...

    ReplyDelete
  13. tiada kira siapa dia...asal bukan UMNO/BN

    ReplyDelete
  14. ceh.... takdak telor.... selain serang peribadi...dah takde isu la tu....

    ReplyDelete
  15. Kalau dah menipu buat je la lapuran Polis, setakat cakap je apa dapat....tak pun saman je......kalau betul dia buat dah mangaibkan dan confirm dapat dosa tapi kalau dia tak buat dah fitnah...tak takut mati ke bro

    ReplyDelete